Stålars!!

Vi har bränt FÖr mycket pengar, nu har vi bara maten kvar att införskaffa. För det behöver väl man bara göra en gång nu när man är vuxen. Flytten ja, Vill återigen tacka brosan, fredde och jeppe för deras ovärdeliga hjälp, det hade vart lite tyngre utan er. Sen får vi inte glömma matlaget bestående av svärmor! Nu är dom alla väck iaf och vi är nu ensamma och värmlänningar, the joy.

Vi har fixat till allt utom tapeterna, galet mycket hål makes Patrik a dull boy. Ingen ide att borra upp något innan Sivan kommer och ombesiktigar, detta skall enligt legenden ske den andra måndagen efter inflyttning, dvs på måndag. Mina knän har sagt upp sig efter 922 turer i trappen med felaktiga bord. Men på det stora hela så verkar vi trivas. 

Jasg var på stortestet igår, skulle utröna om jag har en personlighet eller inte. Detta för ett arbete som jag inte vill ha. Det tog iaf två timmar och jag får svar i morgon, hoppas, hoppas.....att jag har en personlighet, det skulle visa alla tvivlare en gång för alla./ Patrik, fortfarande med lånad dator.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0