Snart så

Låt mig börja med att dementera alla rykten angående uppsatsen. Min fru är på sin farväl- turne i innlandet men kommer hem idag, alldeles lagom i tid för mig då jag inte tycks kunna sova utan henne, det är dags att hon tar sitt ansvar. Ansvar ja, hon sov hemma hon en barnfamilj igår kväll och då jag frågade henne om hon passade på att öva på att leka så sa hon att hon hade försökt men att barnet inte tyckte att det var roligt att leka med tant Anna. Min självklara motfråga var - du lekte väl inte städa eller spara pengar med barnet för det är bara du som tycker dom lekarna är roliga? - eh, joo, vart svaret. Jag kommer att leka med vår dotter, Anna får städa då blir alla glada, framförallt vår dott. 

Ikväll skall jag göra taco-paj samt sockerkaka som jag ska smaksätta på egen hand. Det här hemmamans köret kommer att bli knäcken för min manliga sida. Jaa just d, idag har jag inte fått något jobb,än/Patrik klamrar sig fast,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0