Möbelavecklingen.







Utvecklingen av möbelavecklingen äro söm följer:
Liten tjej från Skellefteå (ingen har anklagat Skelleftebor för att vara eftertänksamma, dom är mest söta) skickar en Umeåbo att handla bord i möbelshopen på Tomtebo.



Etthundra riksdaler och en Umebos livshistoria senare står blocketsäljarna utan fulbord. Patrik ställer sig undrande till vart skrönan om norrlänningars tystlåtenhet kommer ifrån och jag står tvivlande inför vad människor som kommer på morgondagens visning skall tro om våran madrass på vardagsrumsgolvet. Det ser lite snuskigt ut, jag tror att jag måste gömma den innan Patriks alla fantasier införlivas.

//Anna, möbellös.

Kommentarer
Postat av: Bror

Fan, det här blir nog den enklaste flytten jag har varit med om... förutom att avståndet är betydande.



Håll ut, det är endast 2v+2d kvar till flytt!!

2009-03-11 @ 23:40:54
Postat av: Bror

PS. Schysst madrass... Om ni inte står ut två veckor på denna madrass, så kan jag varmt rekommendera en s.k. luftbädd (luftmadrass, modell tjock). Köpte vår på Jula, perfekt om man måste sova på golvet:

http://www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp?mainpage=ItemDetails.jsp&%40where.ItemID%40EQ=956027

2009-03-11 @ 23:51:44
Postat av: Bror igen

hehe... det är tydligen svårt att klistra in länkar... Några siffror föll bort ur ovanstående länk å blev till en skruvdragare. Gå till www.jula.se och sök på luftbädd istället.

2009-03-11 @ 23:56:44
Postat av: Anna

Att sitta på en skruvdragare i två veckor verkar annars spännande. Sen måste jag kanske göra dig besviken genom att säga att sängen säljer vi ju inte, men det är den enda möbel ni måste konka på:)

2009-03-12 @ 09:00:07
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0