Magisk måndag

Tre jobb sökta, sen så mailade jag och fick svar på ett jobb som jag redan sökt. Där höll dem på med att sålla vilka som skulle på INTERJUV (magnus?). De återkommer snarast som jag förstod det. Annars har dagen mest sugit på det fula sättet. Vi har hämtat mitt betyg från en av butikerna, köpt flyttkartonger och nästan brytit av den enda nyckeln till bilen. Så nu måste vi renovera den på något märkligt sätt och sen köra ner på stan och kopiera den.

Här lyser solen + att det är några minus och mitt i allt så snöar det, galet mycket till å med emellanåt. JAg vet inte vad jag skall tro inför flytten men det är nog troligt att det blir dyngväder till helgen med. Ju bättre blir det att komma till K-town./Patrik, leSS

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du har inte skottvecka denna vecka. Det är positivt.

2009-03-23 @ 17:14:06
Postat av: Patrik

Jävla glädjespridare!!

2009-03-23 @ 20:17:26
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0