Lyckligaparet, lite bättre

Eftersom vi har börjat med stavgång förra helgen, och eftersom vi har slutat med godis och glass så belönade vi oss  själva med att göra en morotskaka och en cheesecake. Nu var det inte riktigt så illa som det låter. Den ena tog Anna (efter att vi hade kvalitetssäkrat den givetvis) med sig ner på stan och bjöd ena butiken på. Den andra gjorde jag till vårt finbesök ifrån Lycksele igår, det visade sig att den även fungerade bra som "komma hem från överaskningsfestmat". Men jag kan med stolthet säga att vi har lämnat det infantila stadiet av kladdkakor och sockerkakor till förmån för riktig tjockislyx.



Idag kommer vi behöva att gå till macken med vår nu hårt beprövade reservdunk. Eftrer festen i går så skjutsade vi i omgångar folk till krogen. När vi sen kommer upp här på Tomtebo så dör bilen, vi var då i den sista rondellen innan Skogsfruvägen där vi huserar. Snabb som en ninja sa jag åt frun att frikoppla, vi rullar in på den första gatan, svänger in på vår gata. Med hjälp av den lilla lutningen på Skogsfruvägen så rullar vi perfekt in på vår parkeringsplats. Vad man skulle kunna säga vara en perfekt tajmad soppatorsk./Patrik, snart ute på powerwalk.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ge MIG!!!!!

2009-03-22 @ 14:00:35
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

Ge MIG!!!!!

2009-03-22 @ 14:00:48
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0