JOBB

Då har jag varit i kontakt med en cheftperson i karlstad då. Via mail så diskuterar vi just nu vilka veckor jag kan och vill jobba. Det hela hade ju vart fantastiskt om det inte vore för att jobbet är ett vaktjobb, men skit samma. Barnet skiter nog i vart ifrån pengarna kommer och det är väl prio 1 att det de facto kommer in pengar.

Volvon blir borta över dagen, men jag fick med mig en annan bil därifrån, En Fiat Panda, jaa det är förnedrande, alla som kört Fiat vet att det inte är coolt eller bekvämt, det är inte någon 740 precis. Well hem kom man ju iaf. Nu ska jag söka vidare här/Patrik, i gamla hjulspår.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har hört att det är lättare att få jobb när man har ett jobb......

Meddela om det är så, sen alltså när du har ett jobb ;-)



Good luck

2009-03-10 @ 19:44:29
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Tina

Fiat Panda är COOL den enda lilla bil som man får in en Volvo 740 hundbur. Jobbet är ju pengar in men du får se det positivt. Du får förnedra med stil även om det är lång tråkigt.

2009-03-10 @ 21:03:11
Postat av: Patrik

Det här var ingen Panda från-87 Tina utan en NY sådan. Dessa får man INTE in någonting i. JA, jag ämnar att fortsätta min karriär som batongterapeut, dock mot min vilja.

2009-03-11 @ 08:43:02
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0