Helluu

Skräckpappan från österike hävdar att han är en bra pappa. Grunden till hans goda pappavädle är enligt han själv att han släckte ljuset när han våldtog sin dotter så att inte barnbarnen dvs hans barn skulle se övergreppen. Detta var ju närmast en alturistisk handling, tänk att alla är så hård mot honom. Jag har följdaktligen mycket att lära om papparollen.

Vidare bland dårar och psykopater så hade Mattias Flink uttalat sig om att han inte förstår varför han måste bli kvar i fängelset på obestämd tid då han är rehabiliterad nu. Mm, kan det vara så att om man skjuter ihjäl 7 personer så borde man bli borta et tag?

Min fru är också ett kapitel för sig, hon har tydligen bestämt sig för att inte sova något mer och ligger vaken om nätterna. Detta resulterar i att hon blir väldans trött och att barnet inte tycker att mamma är något skoj. För min del håller jag med barnet. En pigg och glad Anna är lite roligare och mindre farlig./Patrik still alive.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0