Bakis...

Jag trodde alltid att det var när man drack som man blev bakfull och fick ångest. Detta beteende verkar dock numer vara betingat och höra ihop med om man haft en toppenkväll kvällen innan. Som gravid driver och spik nykter samt relativt trött föreföll jag nog vara rätt laid back på festen igår. Åtminstone om man jämför med tidigare fester inefattande samma människor. Ändå har jag lite småångest, är överjävligt trött och sliten samt mår lite illa. Livet är inte helt rättvist kan jag känna.

Nu väntar jag på att min kille ska bajsa klart så att vi kan ta den där långpromenaden till macken för att fylla en dunk med bensin.

(superjävlafint väder är det även)

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0