Är isbjörnar giftiga?

Så löd rubriken till en fråga som någon hade fråga någon annan förståsigpåare på nätet. Jag kan inte låta bli att tycka att frågan i sig var lite dum, om man blir biten av en isbjörn, är verkligen den långsiktiga risken med det angreppet det man främst bör oroa sig för? VERKLIGEN? Lite samma klass som det gamla Ali Hussein skämtet om varför det finns beväpnade vakter högst uppe i Empire State Building, jo ifa någon skulle vilja hoppa så kan dom skjuta dom i värsta fall.

Nu ska jag skjutsa min fru till sin snyltarlunch. Själv skall jag över till BB (min kompis inte BarnaBördshuset, ja det står faktiskt för det). Där skall det drickas kaffe och snackas om galna kvinnor, och det finns mycket att säga om dom./Patrik, snart fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0