VerKLIGEN??

Frun lagar mat och jag ligger på soffan och sover middag, allt är mao som det ska. Då ringer en representant för ett arbete jag slkt och vill ha mig på intervju, i morgon! Oki. Det är lite som när man ska skita, först ingenting, sen ingenting, (en krystvärk) sen allt på en gång. Det här är också ett beteendevetarjobb men kanske inte lika roligt som det som jag var på intervju idag för. å andra sidan så var det här "bara" i Kristinehamn så det ligger avsevärt mycket närmre. Mm, lyxproblem i arbetslöshetens idag, så jag gottar mig och söker vidare.

Vad värre är att jag inte kommer att dra in några stålars till nästa månad. Dem ringde ifrån Seccen idag och ville veta ifa jag tänkte jobba eller inte under midsommarhelgen som det var sagt. Det blir lite svårt att svara på det då mitt älskade dotter inte behagar inordna sig i samhällets tids och planeringshets. Så jag gjorde mannen ifråga som skulle få vara ledig om jag kunde jobba en tjänst, han slipper vara bakis i helgen och får jobba ist! Min dotter är som far sin, en jävel på att jävlas/Patrik, önskvärd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0