Våg, "ning"

Då har vi vart ute på äventyr. Eller iaf Isabel, hon provåkte sin barnvang idag och vi tror att hon gillade det. Hon hade gått upp 200g och är om 200g till uppe i sin födslovikt. Vilket får en att undra då hon bajsar MYCKET!! Pappas dotter upp i dagen  mao. Nu har hon somnat efter ytterliggare en tuttstund, det är lite orättvist att hon får leka med dem nu när dem är som störst, men jag kommer nog över det. Mamman i familjen håller på att laga mat, det blir hamburgare så oss går det ingen nöd på.

Nästa helg är det kanotsemester med kompisarna från förr, får se hur jag klarar av att vara utan min dott och min fru. Stackars mig, men vi skall ju iaf husera i värmland så om abstinensen blir för stor så kan jag alltid återvända för en dos Isabel./Patrik, nu mat.   

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det Isabell eller Isabel?????

Man måste ju få veta, eller är det kanske Izabelle



;-D



Ge oss lösningen på stavningsfrågan!!!!!

2009-06-27 @ 10:34:48
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0