Uppdatering bilköp:

Jag har starka misstankar om att mitt förhållande hotas av utomstående krafter i form av en liten värmlanspôjk från Sunne. Min sambos telefon piper nämligen oavbrutet av flörtiga sms från killen i fråga. Patrik har gett upp, det är inte värt våra 6000 längre anser han. Jag, som är av den lite svartsjuka typen till sinnet, bad till slut att få bevis på att det verkligen var våran Emil som skickade massvis med sms.

Senaste korrespondensen:

emil_cool: Är den så fin i lacken som på bilderna finns det nån röst på den

patrik: Ja, den är fin i lacken som det står i annonsen. Kommer ni idag? Vill gärna veta för att jag skall bort i kväll.

emil_cool: javi kommer och köper den idag ;)

Den flörtande smileyn blev droppen för min sambo och han vägrar uppdatera bloggläsarna på Emilhistorien mer. Därför har jag axlat manteln, jag tycker fortfarande det är lite roligt nämligen. Återstår att se om vi blir 6000 rikare idag eller om Patrik måste byta telefonnummer.

//Anna, brädad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0