Tisdagsbloggen



Så här söt är man i ett dvalaliknande tillstånd. Hon gjorde allt utom att sova sen hon föddes. Sen efter lunch så somnade hon och vad jag vet så sover hon än. Coolt att kunna säga, - hon har aldrig sovit så här mycket,  och veta att det är sant.  Tackar kusin Albin för den fina bodyn. 



Sen fick vi besök och presenter ifrån föreningen " Stockholmare i Värmland". Då valde dottern att sova, HELA tiden.



Sen fick vi besök ifrån en mindre nogaräknad organisation.

NEJ JAG BARA SKOJA DET ÄR JU JAG, men som gamal Husby-bo så missuppfattade jag saken helt då Anna hade skaffat en sjal till barnet. 

/Have no fear daddy is here, mer blogg kommer.

Kommentarer
Postat av: Anna

Näe vad nedrigt att Fredde fick träffa henne innan mig........

2009-06-23 @ 18:53:19
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0