Same same but different.

Patriks irriterande telefonsignal ljöd (sååå oktober 2008 att ha låtar som ringsignaler) och det var en trevliger herre som ville bjuda över min man till Eskilstuna för att jobbsamtala en stund. Patrik frågade efter samtalet om jag hade förslag på vad han skulle ikläda sig den utvalda dagen till ära. Jag svarade att om inte favoritplaggen var tvättade kunde han ju alltid ta på sig Securitasdräkten. Nu har jag fått höra i en kvart att det inte heter Securitasdräkt... Så jag får väl ha nytvättat tills på Onsdag då.

//Anna

Kommentarer
Postat av: Elin

tack. :) haha, jag vet inte..men jag gillar dom generna. :)

nu tycker jag eran bebsa ska ta och komma..testat färdknäppen? kram

2009-06-11 @ 18:15:48
URL: http://elliinh.blogg.se/
Postat av: Magnus

Låtsaspolissärken?

2009-06-11 @ 20:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0