Oh the joy

Midsommar igen då, ingen stor fan av denna helg heller. Är fortfarande inne på att alla dagar kan vara speciella om man gör något speciellt. Är lite motsträvig till att jag skall ha en speciell dag bara för att kalendern säger det.

Hur som helst, jag ska väl ta mig ner till gam-  volvon för att plocka ur det sista och för att kolla att stereon finns kvar (annars kommer jag att krossa en ung mans drömmar om en sommar i 740:an). Därefter blir det svärmordern som får försörja oss, kommer väl att äta för mycket och för gott som vanligt mao.

Nu är det snart två veckor sedan vi skrev upp oss för ett gymkort var. Jag har ännu inte utvecklat några större muskler? Märkligt, kanske skall ta sig ner till gymmet och hämta kortet också för en större effekt.

I värsta, värsta fall så får vi enligt våra egna beräkningar vänta tills nästa måndag med att få det där barnet levererat. För då har det gått 42+6 och då sätts man som senast igång enligt vår BM. Detta skulle suga stor hårig påse då jag den 4/7 skall iväg på äventyr med pojkarna. Vore kul om man hade träffat sin dotter innan det. Hur som, glad midsommar alla och glöm inte den gamla regeln att lägga 7 olika sorters stekt fisk under huvudkudden./Patrik, firar som fan  

Kommentarer
Postat av: Beda

Nästa måndag som den 29:e?!

Så länge kan de ju inte låta en vänta?? Du måste mena på måndag?

2009-06-19 @ 16:04:22
Postat av: Stefan

Rå, Patrik, fisken ska vara rå. Och gärna lite gammal och rumstempererad.

2009-06-19 @ 21:02:01
Postat av: Patrik

Stefan du måste blanda ihop den här traditionen med en annan tradition. Jag är säker på att det ska vara stekt fisk.



Beda: Jo det är 42+6 ifrån den 8:one. oklart vad det blir men det är långt dit...:-(

2009-06-19 @ 23:45:06
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0