Och jag tänker äta allting själv!

Varför tittar folk nedlåtande på en i affären när man lägger ner två godispåsar i korgen? Jag har haft en hyfsat sund graviditet, inte svullat jättemycket i onödan, gått flera långa och raska promenader i veckan under hela graviditeten samt ätit fisk minst tre gånger i veckan och grönsaker till alla middagar. Jag har varit ganska glad och snäll och städat lägenheten varje dag. Jag har haft toppenvärden hos barnmorskan varje gång. Har jag tjuvblossat på en cigg eller smuttat på ett glas vin så har jag gömt mig för allmänheten och jag har slutat helt med snus och inte supit mig full. Jag har inte ens gnällt speciellt över oro, förmaningar och sjukvård.

Så snälla... Give me a break sista veckan i graviditeten! Jag orkar bara inte skämmas för att jag vill trycka ansiktet fullt med socker, E-ämnen och fett nu på slutet.

//Anna, kan vara paranoid också

Kommentarer
Postat av: Anna

Men, inte trodde jag att du brydde dig speciellt i vad folk tycker och tänker....

Det gör inte jag iaf ;-)

2009-06-03 @ 20:08:26
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag bryr mig ju fantastiskt mycket om vad folk tycker och tänker. Det är nästan skrämmande. Bland annat därför jag bloggar faktiskt ;) Dessutom gillar jag att provocera människor men kan inte låta bli att bli förnärmad när jag lyckas. Jag är egentligen inte riktigt frisk.Stackars barn, men det är det ingen som vet;-p

2009-06-03 @ 20:38:33
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Fröken M

2 godispåsar, vad e det ?? Det köper ju jag trots att jag inte är gravid occh klämmer gladeligen i mig alltihop utan att bjuda om jag kan. Livskvalitet på påse kallar jag det ;)

2009-06-04 @ 09:56:22
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0