Morgon

Mina tjejer sover, vi hade en låååång nattning igår, den varade till 0200. Sen är det ju det där med värmen. Kan inte folk åka till andra länder om dem vill ha det varmt? Folk lever väl på sådant vid medelhavet, vi skulle kunna se det som bistånd och få betald av SIDA? Jag är mest upprörd på värmen för att vår bebis tycker att det blir varm och lite för att jag själv inte ligger på en strand, det går över.

Idag ska vi ringa ett försäkringsbolag, försäkringskassan maila kanotkillen sen var det minst två saker till som jag har glömt. nope, sitll gone. Hur som, jag återkommer med fler spännande observationer ifrån K- town senare./Patrik, trötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0