Kusin nummer åtta?

Så. Inväntar en ny kusin till dott:en. För kusinerna verkar kunna komma farande lite hursom minsann. Men det är väl bra. Det är dock inte bra att dott:en herself fortfarande tycker att jag är så mysig inombords så att hon vill stanna ett tag till. Det börjar bli trångt nu helt enkelt. Men dagen får bjuda på väntan efter den nya kusinen, fika på staden och kanske en sväng till brudaskaran från Torsby, andra vändan, 25-års fest. Patrik sover men han har lovat att uppdatera bloggen så att den inte bara handlar om barnainväntande. För så mycket annat rör sig faktiskt inte i min skalle dessa dagar tyvärr...

//Anna, bitter.

Kommentarer
Postat av: p´s lillasyster

FAN, jag som trodde de va nåt på g eftersom ni inte hade bloggat idag... och så drömde jag att de va på g idag.... nää nu får hon ta o komma! putta på na ifrån faster!

2009-06-13 @ 10:54:03
Postat av: Anna

Med två nitiska tidspassare och kontrollfreak samt hobbymobbare till föräldrar så är det väl inte konstigt att hon jävlas. Nåt får man igen (I-GEN) för.

2009-06-13 @ 12:01:57
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Stefan

Bra, Anna! I-genen är svår att tass med...

2009-06-13 @ 12:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0