Kulturvandring



För att slippa undan Wayns kaffe så begav vi oss idag till Gustav Frödings födelseplats. Någon form av herrgård var det iaf, och ett cafe hade dem där så det fick duga. Den andliga spisen stod Annas mor för då hon på fri hand(eh, strupe) reciterade Fröding med dansk brytning.

Efter det så begav vi oss till storstaden (K- town alltså) för att köpa byxor till mig inför den stundande intervjun. Även detta var vi framgångsrika med. Sen bar det av till Sundsta för att åter igen hylla Sarah som även denna vecka fyllde 25. Där stiftade jag bekantskap med 2 till av Annas gamala vänner, jag tror dem tog det bra./Patrik, nytittad.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni ser ut att ha samma fina sommarväder som vi på östsidan har....inte konstigt att den lille inte kommer ut, hon har det ju bättre där inne ;-)

2009-06-13 @ 20:49:36
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Magnus

Aha, du tänker ha byxor på dig under den här intervjun alltså? Bra tänkt!! Aldrig för sent att prova nåt nytt!

2009-06-14 @ 13:30:40
Postat av: Anna

Anna. Du är så sjukt djävla snygg. Det är nästan så att jag inte längre är rädd för att själv bli gravid. Nästan. Dottern verkar trivas fint därinne också. Trösta dig med att du är strålande fin i alla fall :) Kram!

2009-06-16 @ 00:20:34
URL: http://cirkusannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0