Klarifikation

I morgon vankas vägning samt provsittning av nymonterad bilbarnstol. Detta kommer givetvis inte att ske simultant. Det ryktas även om att de kommer finbesök ifrån Torsby för att beskåda det lilla flickebarnet. Hoppas de tar med fikabröd, vi är nämligen allt för upptagna med att beundra vårt barn för att hinna med sådana jordliga saker som att baka.

Sedan har det tydligen i blogg-kretsar (väldigt snäva blogg-kretsar) cirkulerat ett rykte om att jag har missförstått könsfördelningen i amningsfrågan. Så är alltså inte fallet. Jag ville bara dölja mina man- boobs för kameran då jag är lika snygg som blyg.

För er som undrat över när det här fina vädret skall ta slut så kan jag meddela att årets kanotrelaterade semester tar sin början den 4/7. Så där har ni antagligen också datumet på nästa lågtryck, men vad spelar vädret för roll i glada vänner sällskap? (och sprit, kanske mest sprit, faktiskt). /Patrik, fortfarande FÖR varm för täcke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0