I denna ljuva sommartid

Har just vart och handlat, skulle köpa en sånt där lunftkonditioneringsapparat att ha i sovrummet. Det gick sådär, efter lite efterforskningar på nätet så fann jag att den billigaste varianten (Lyckligaparetpriser) i praktiken var en fläkt med isklampar i. Dessa klampar skulle man själv frysa med jämna mellanrum för att sedan lägga i en låda i själva apparaten. Detta kan ju inte funka, vilket säljaren höll med om. Så det vart en fläkt till M/ Större.

Nu börjar kilokampen, har bytt batterier i vågen nu så "game on". Jag kommer däremot att softa med den där vikten ett tag till då jag först ska på semester och sen vänta in min fru så vi kan träna tillsammans. Det gäller att ha sina ursäkter klara för sig så man inte målar in sig i ett hörn och tvingas träna.

Nu stundar lunchen, det var på något mystiskt sätt min tur att laga den igen. Blir sallad igen, fast en onyttig variant, det var ju det där med kilona./Patrik, något varmare än alla er andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0