Hur gick det igår då?

Min galet duktiga handyman kom hem vid halvtvåsnåret inatt. Då hade det, som vanligt när det skall till att bilskruvas, jävlats med sakerna och han var några extra skatteåterbäringstusenlappar fattigare samt skitigare och tröttare än en vanlig "vakta-staden"-dag. Men nu har vi helrenoverade bromsar på bilen iaf och vad gör man av extra pengar om inte fixar bilar?Jag är väldigt nöjd. Däremot skulle någon verkligen behöva köpa den andra häcken nu då så vi kan ligga lite på plussidan med stålars igen (läs: kunna köpa den där hoodisen och ett par nya träningsbrallor till Anna).

Annars då?

Ingen bebis,
Taskigt väder,
Patrik inringd på jobb,
Lägenheten städad (varje gång så tror jag stenhårt på att nu är det sista gången jag behöver städa innan dott:ens ankomst men så hinner det bli skitit igen såklart).
Enda inplanerade för mig är en preliminärfika med morsan vid tvåtiden. Passar mig utmärkt att slippa planera mer.

//Anna, för tillfället inneboende i mjukbrallor.

Kommentarer
Postat av: p´s lillasyster

faan jag lider med dig anna!!! de e inte kul o bara gå o vänta o vänta o vänta.... Usch! nä hoppas hon vill ut snart...

2009-06-11 @ 11:06:32
Postat av: Anna

Tack... Nu börjar jag faktiskt ruttna ordentligt på det här...

2009-06-11 @ 11:15:59
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: p´s lillasyster

jaa förstår d.. men du får ju i alla fall en skrikande bajsande liten plutt som hänger i bröstet dygnet runt för besväret till slut ; )

2009-06-11 @ 11:26:04
Postat av: Anna

Vaddå?? Patrik är ju redan här??

2009-06-11 @ 11:41:13
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: p´s lillasyster

jag förstår din förvirring...

2009-06-11 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0