Förlossning

41 + 1

Kommer det inte att bli tal om idag heller, iaf om man får tro lilla frun. Men hon uppger dock att det kändes som att barnet och magen övade inatt. Vi har ett vad som gör gällande att allt startar kl:14:55 idag, det ger 8 ggr pengarna.

Eftersom vi tydligen inte ska ha barn under dagen så drar jag till min gamal mor för att byta bromsarna på bilen. Först skall jag och lilla frun åka ner på stan och bränna lite skattepengar, det är vi värda. Men frukta ej, frun blir hemma under dagen så det lär komma en del uppdateringar under dagen./Patrik, i regnet.

Kommentarer
Postat av: p´s lillasyster

alltså, va inte the do date i måndags frågetecken då e hon ju i v.40+2 eller frågetecken

2009-06-10 @ 11:22:06
Postat av: Patrik

Mm, asså jag vet inte hur jag tänkte men givetvis har du helt rätt...40+2

2009-06-10 @ 11:26:38
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är noga med siffrorna ;-)

2009-06-10 @ 13:19:45
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0