För snygg för gäddan


Jag sände alltså iväg min karl på fiskeri- och hittepåhistorie-äventyr i Skärigen i förmiddags. Han ville av hävd promt inte använda de kläder jag köpt in för sommarens "slit och släng", dvs shortsen och tröjan på bilden. Är det ett ålderstecken utan dess like eller? Att man inte vill använda kläder, inköpta för "fri lek", med argumentet att de är för fina?
Nu har jag jobbat på företaget som skapat "den blå hoodisen" (ni som känt Patrik från år 2003 och framåt kan förmodligen lokalisera vilken tröja vi pratar om) och den får härmed gå i graven och detta är den nya fiskeri- och hittepåhistorie-äventyrs munderingen.

Själv sportade jag inte längre än promenaden på 20 minuter (15 för icke-gravida) till den här kreationen som var alldeles för god för att det skulle sparas nåt till Patrik.

Men jag skäms inte jättemycket för jag har lovat att jag ska orka gå en promenad med Maria ikväll.

//Anna, lite trindare för varje dag.

Ps. Just det, det var så sant. Under två dygn har nu tre nära bekanta par fått föda ut sina barn. Grattis till er.

Kommentarer
Postat av: Anna

Anar jag lite ironi där kanske???

På den där sista meningen om alla bebisar....



Ha en skööön kväll

2009-06-21 @ 20:32:35
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Lite ironi...men dagen har varit hård mot oss, en av mina vänner har fått barn inatt och dem har inte datum förens på torsdag, inte så rättvist.

2009-06-21 @ 22:10:04
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0