Finbesök och annat sök.

Jaha. Dagen har gått i utemöblernas tecken. Vi har jagat runt i diverse outlets och butiker för att stilla stockholmarnas hunger efter somriga möbler till sitt land. Hur jakten slutar vet vi inte, jag blev för hungrig och vi släpade med dom hem på lunch innan dom själva fortsatte sitt letande. Det var väldigt trevligt med lite sällskap iaf. Jag är lite osocial dessa dagar då tanken är inställd på värkarbete och slemproppar (alltså inte ex-pojkvänner eller borderlinemänniskor utan den som har med barnafödsel att göra). Men jag tror att jag inte skämde ut mig alltför mycket den här gången heller (kanske overkill att prata död och begravning?).

Patrik spikar upp tavlor i vardagsrummet, sen ska vi kopiera papper på stan till Patriks jobbintervju imorgon. Jag rekommenderade starkt att han skulle kopiera sitt mopedförarintyg från -87, men han trodde inte det var nödvändigt. Do´nt blame me om han nu inte får jobbet!

//Anna, lite piggare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0