Fika patrullen strikes agian

Vårt mission idag är att utföra om vår bebis har fått ännu en kusin till världen. Vårt alternativa mission (i händelse av att vi inte får någon info helt enkelt) är att uppsöka någon form av fikainrättning som INTE är en Wayns och som INTE ligger i Bergvik. Det här kanske låter lätt för er som inte har för vana att besöka K- town, men det är svårt då Wayns äger hela stan. Min tanke är att vi hittar en herrgård eller hembyggdsgård någonstans med fikarättigheter.

Frugan håller för närvarande att baka sin patenterade morotskaka inför storfrämmandet vi får i morgon. Våra mag-kompisar ifrån Aros har eventuellt vägarna förbi här i morgon. Då ska vi göda dem med kaka och övertala dem till att flytta hit så vi har några att dricka latte med sen. Får väl se hur det går med den saken.

Återkommer givetvis med fantasktiska bilder av den värmländska landsbyggden./Patrik, skall tydligen bädda nu. 

Kommentarer
Postat av: Beda

Åh är det vi som ska få morotskaka? :D

Jag förstår att det är jobbigt att vänta på bebben, men jag måste säga att jag blir ytterst besviken om hon bestämmer sig för att komma ut precis imårrn!

2009-06-13 @ 14:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0