En hyfsad dag



För att vara november!! Annars suger den, meteorologiskt iaf. Hur som helst så ska jag till sjukhuset i Kristinahamn idag för att utfrågas. Det verkade vara snabba puckar där men jag hoppas att dem inte vill ha ett svar av mig på en gång för min tanke är att dra ut på det till dem där jag var hos i går har svarat. Får se hur det går med min diaboliska plan.

Tänka sig att Emil hörde av sig ännu några ggr efter Blocket - inlägget i går kväll. Han bländade oss med sina skarpa mail så som: "okej men adda din msn nu men vad har du för nr så kan vi skriva sms". Innan jag hann svara på denna ode av litterär skönsång så fick jag: "menade att ja ringer imogn när ja prat med farmin :D". Som ni ser så ger Emil här även uttryck för sina känslor vilket jag tycker är fint. Fortsättning lär följa, jag tror jag har fåt en ny sms-vän.

Nu till det där hemmet för interjuv/Patrik, still doing that shit.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja, HUR gick det med den där början om "Ers höghet", eller varför inte bara skriva hela meningar och ord som folk! Det är precis så i huvfudstadens gymnasier också. Roliga gubbar och konstiga bokstäver istället för riktiga ord.

/Stefan, engagerad.

2009-06-18 @ 12:45:57
Postat av: Patrik

Tycker det är fint att du engagerar dig min vän, men du har semester nu så lol och brb på dig...

2009-06-18 @ 23:28:23
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0