Det där med hälsan

När det dyker upp reklam på våg blogg så är det reklam som bekymrar mig. Utgår man ifrån att de där reklammakarna vet vad de pysslar med så torde de ju syssla med målinriktad reklam. Dvs blöjor till lattemammor och spritreklam till tonåringar. Men då undrar jag vilka budskap vi sänder ut och vilken typ av läsare vi har eftersom de gör reklam för xyloprokt (hemorojdsalva/suppar) alternativt inkontinensskydd på vår blogg. Jag är sårad och lite förnärmad.

Nu till något viktigare, nämligen mig. Jag har en infektion i tandköttet , liksom på insidan. Inte skönt, och varje gång jag äter så göder jag bakterierna där inne och det suger ju. Så nu ska vi iväg och köpa bakteriedödande medel om vi bara hittar ett apotek i denna stad på denna dag. Funkar nu inte det här så får jag helt enkelt sluta att äta och svälta ut bakterierna. Det kommer att göra under för min anorexi./Patrik, ständigt firande. (jag började dagen med att gurgla i vodka för den rätta känslans skull)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0