Den där kotan.

På väg till kiropraktikern igen då, jag har 420 spänn för mycket på mitt konto och han såg så fattig ut sist så det är väl lika bra att han får dem. Idag som sist jag var där så kommer jag inte att kunna sluta tänka på Charlie Harpers bror,  Alan, ni vet i två och en halv män. Jag fnissade gott åt att han var en misslyckad doktor som försökte se till hela mitt "väsen" under sin undersökning. Sen kom jag på att denne kvasidoktor skulle spänna fast mig i en maskin och knäcka till min ryggrad, jaa den där som man kan bli lam av att leka med. Då var det inte hälften så kul längre. Men det funkade, kanske var inte paralellen misslyckad doktor/misslyckad polis så hopplös.

Frun sover än, vi somnade väl inte förens 0200 inatt så jag är the död också. Hur som, jag hoppas hos sover till förlossningen sätter fart nu så hon är stark. Jag bestämde igår att hon inte kommer att få gnälla under förlossningen. Vi kollade på ett förlossningsprogram där de födde i vänstervarv. Då kom JAG fram till att Anna inte får använda sig av utryck som - Nu vill jag inte göra det här mer, samt - jag dör nu. Då kom Anna fram till att hon kanske kunde använda sig av frasen - fader okänd. Hon skall då alltid trumfa./Patrik, snart knäckt. 

Kommentarer
Postat av: Henrik o Mia

Hej pa er!!

Hoppas att det drojer nagra dagar till nu innan dottern behagar komma, sa hon far aka limo hem fran BB :)

Ha det bra, for det har vi :)

Kram pa er!!!

2009-06-08 @ 14:29:51
Postat av: Paret Westh

ps. Henrik tycker att du ska prova Karlstad alternativ medicin istallet han ska tydligen vara en av dom basta i sverige. Dom heter sa har CAM fraga efter Peppe

dar kostar det mindre an 450

2009-06-08 @ 14:32:05
Postat av: Anna

Åh, ja, det är väl därför hon väntar därinne ;)

Btw, kan ni inte sluta låtsas att ni är i Västindien nu och börja skriva med svenska bokstäver?



(Väldigt fint att ni skriver "paret Westh", jag blir lite rörd). Kom hem snart! Kram!

2009-06-08 @ 16:26:01
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Ernst Brunner

"kanske var inte paralellen misslyckad doktor/misslyckad polis"



Trodde inte detta skulle hända! Vad var det vi sa? "stipulerat sakfel"? Var det inte så?

Krävs det inte att man är doktor eller polis för att kunna vara en misslyckad sådan?

;)

2009-06-09 @ 11:04:04
Postat av: Patrik

Bra där, det är till att lyssna på lektionerna för att kunna spela med. Det ironiska i inlägget var kanske just det. Att ta våra antagonisters retorik och göra den till vår. Herr: Ampel får en silverstjärna i kanten dock.

2009-06-09 @ 13:37:54
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0