BLOCKET (the fortsättning)

Då har det hänt igen, jag har haft en väldigt roande mailkonversation med en (vad jag antar vara lätt efterbliven kille). Lite citat från konversationen följer nedan.

Emil: "finns den kvar "               Det var allt han öppnade med, faktiskt, inga frågetecken eller punkter.

Patrik: Hej Emil, jo den finns kvar!!
                    mvh: Patrik

Emil:" kna man få mer bilder  "                 Åter igen, detta var precis allt han knåpade ihop.

Jag skickade över mer bilder...

Emil:" nice vad har du tänkt dig"                 Igen då, inga frågetecken eller punkter, och dessutom så tror jag att han försöker pruta trots att annonsen tydligt stipulerar att den kostar 6000kr och att det INTE är prutbart.

 Jag svarar på frågan och får följande svar: "okej men är de stergio med eller". Jag svara även på detta och får ännu en fråga som jag besvarar och sen får jag detta som jag inte riktigt vet vad jag skall göra med: "okej men är lte intreserad faktist"

Det bara måste föreligga någon kulturell barriär./Patrik, förvirrad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0