Bebis kom ut...

Slöläser lite bloggar här och var och inte helt otippat hamnar jag på en del som handlar om barn (många många hemmamammor därute som bloggar). Jag måste bara be er att börja sända brevbomber och torpeder om jag börjar lägga ut massa bilder och filmer där jag ska visa hur bebisen ser ut när hon bajsar, äter eller leker tittut med mamma. Helt jävla ointressant för någon annan än en själv. Jag gissar att det inte, av ren och skär pompös stolthet, går att undvika en bild eller två på människan man själv skapat men varje dag? Verkligen?? Och what´s up med alla nakna/halvnakna bilder på ungarna med namn och bostadsområde? Jag tror inte att man ska vara överdrivet rädd men inte heller så naiv att man inte inser att det existerar en risk att bilderna nån gång hamnar på en pedofilsida eller två.

Nåväl, ni märker i vilka tankar jag går. Därför bloggar jag inte helt mycket. Hjärnan mantrar bara: "bebiskoutbebiskomutbebiskomut".....

//Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Har enligt statistiken ( om man nu kan lita på den) ca 60 läsare/Vecka på min blogg-så någon stackare där ute måste ju tycka det är skoj att läsa/titta på lillan:) Men jag förstår vad du menar. // Karin- inte ett dugg träffad ;)

2009-06-18 @ 15:16:00
URL: http://silto.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj, verkligen! Det var absolut inte min mening att peka ut någon och jag lovar att jag inte menade dig eller din blogg. Det var främst en blogg där någon filmat sin unge i 10 minuter (!) och där dom bara leker "tittut" hela tiden. Sen är det ju upp till läsarna om man vill läsa eller inte. Sorry (jag läser din blogg och tycker den är mysig)

2009-06-18 @ 15:22:23
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Karin

När ja läser min koment. nu så ser det ut som jag hade horn i pannan och fnös rök ur näsborrarna- så farlig va det ju inte:) Förstod väl att du inte menade min blogg- ja menar- ja bloggar ju långt ifrån varje dag:) Tyckte bara det va kul att lämna en komentar om saken. // Stalker på er blogg ;)

2009-06-18 @ 20:00:43
URL: http://silto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0