Upprättelse.nu

Det där med nyckeln, jag har då aldrig tappat en nyckel och detta är unikt då jag i jobbet handhar över 7000 nycklar dagligen. Igår vill jag minnas att jag med min dyra hustru hade samtalet "jag vill inte att du hittar nyckeln och planterar den i någon av mina kläder endas för att slippa få skäll". Jag var tydlig med att det skulle hånas men inte så mycket dock, detta för att även jag har mognat.

Nu blev det ju inte så som bekant, hon "hittade" nyckeln lite lämpligt då jag var 13 mil bort. But I love her ändå!/Patrik, har koll på SINA nycklar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har koll på DINA nycklar ja... Men inte MINA uppenbarligen.

2009-07-30 @ 13:18:38
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Jamilla

Men jag är ju inte gravid?!?

2009-07-30 @ 15:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0