Tro/vet eller kanske.

40 år sedan månlandningen, och så var den bara fejk. Det tror tydligen en hel del, jag tror ju ATT de landade där och att de gick på månen. Jag tror att det har gått 12 människor på månen precis som NASA säger. Men jag är ju galet tråkig å andra sidan. Jag är även övertygad om att Elvis faktiskt dog i augusti - 77 och att Kurt Cobain inte längre är ibland oss. Jag tror till och med att King of Pop är stendöd. Vidare så tror jag inte på att det finns en kraft eller ande som har skapat allt och alla, ingen gud mao, inte enligt någon religion faktiskt. Jag tror heller inte att det är okända krafter som får en klump i ett snöre att gunga fram och tillbaka, inte ens om man kallar klumpen för pendel och köper den i en mystisk affär. Jag tror inte på att man i en kortlek kan se något annat än just de kort som leken innehåller. Inte heller tror jag att man kan "tänka" saker som kommer att hända en i framtiden i sk sanndrömmar. När vi dör får vi varken sona eller bli belönade för våra handlingar. Vi upphör bara att finnas helt enkelt, karma är bara en religiös/filosofiskt sätt att få människor att vilja göra gott.

Jag är rätt trist som sagt, jag tror på det som kan bevisas och åter bevisas. Gärna på olika sätt av individer som inte har något egenintresse i det som skall bevisas. Bättre ändå blir det när någon kan utesluta saker och ting som det INTE är, sk falsifiering. Men mest av allt tror jag på mig själv, för vem skulle annars göra det./Patrik, tror inte att Töcksfors blir roligare i morgon.   

Kommentarer
Postat av: Snilleblixten



KOLLA HÄR, obestridliga bevis för månbluffen:



http://blogg.aftonbladet.se/snilleblixten/2009/09/manbluffen-1969-1972-obestridliga-bevis-for-nasa-s-mankonspiration-dokument-och-video-analyser



Snacka om att NASA fejkade "månlandningarna"...



2009-09-08 @ 01:27:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/snilleblixten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0