Motion till folket.

Igår införskaffades nya joggingskor så att den ursäkten skulle elimineras och jag sa till Isa redan i morse att idag skulle vi tokjobba för att väcka kroppen från första-månaden-bubblan. Promenader skall bli till joggingrundor och magmuskeln är bara delad med två centimeters mellanrum och nu ska den ihop!

Rätt snygga och med det rosa matchar jag Isas garderob till hälften åtminstone.

Jag törs inte bråka om vem hon brås på men latoxen i henne tyckte att det var trevligare med en tupplur! Trots att hon vet att det är fart och sport som gäller när hon har joggingdressen på! Jag kom på henne med en tjuvlur på soffan

Men nu har jag talar henne tillrätta och efter en mutning i form av bröstmjölk (det finns inte många andra mutor att ta till) är hon med på en powerwalk iallafall.


//Anna, personlig tränare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hon e ju för sööööt!



Ja, jag vet att jag tjatar,

men jag e ju stolt faster till detta

vackra barn ;-)

2009-07-25 @ 19:10:29
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0