LESBISK PORR



Här ser vilka problem dem har, kvinnorna alltså. Som framgår överst så bör män veta det här, jag kollade och kollade med det fanns inga mer bilder så jag antar att jag aldrig får veta. Men för mig och mina gelikar så har det aldrig varit en issue med kvinnlig homosexuallitet.

Nu kan det ju vara så att den porr som Mr: H säger sig hitta under en korkmatta i huset han renoverar är ifrån 1965 och då var homosexuallitet fortfarande sjukdomsklassat. Har för mig att det vart avsjukdomsklassat 1977, jag antar att porrlobbyn hade gjort sitt då så att vi äntligen kunde få våra sjuka lustar tillfredställda. I aktuell blaska kunde man även läsa om något som kallades för klitoris, det var väl beskrivet hur en man kunde behaga sin trånande hustru genom att ta på denna del av kroppen. Men 1965 trodde dem ju på troll också. /Patrik, Töcksfors in da morning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0