Läsning och stuff

I morgon bär det av till Töcksfors igen, har dock ett besök eller två att se fram emot på min arbetsplats. Det är ju alltid en liten tröst.

Fick två böcker idag ifrån Adlibris, blir roligare och roligare att köpa böcker. Tänk om man har missat något de 30 åren innan man började med det? Fast jag tycker det inte är så så roligt att börja läsa en bok, jag gillar att läsa ut en bok. Kaske för att då har man tillskansat sig något, kanske leder det till något nytt eller så kan man avfärda något annat. Hur som helst så är det över 607 titlar jag nu har på "jag vill gärna läsa lista". Mitt problem är väl att jag läser med samma fart som en söndertuggad mört simmar, så listan blir inte kortare med tiden, tvärtom./ Patrik, nu sängen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan en söndertuggad mört simma ???

;-D

2009-07-24 @ 10:14:21
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Nää det var lite det jag menade.

2009-07-24 @ 14:29:03
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0