Förnekelse, en livsstil

Jag inbillar mig ibland att jag är snygg, framgångsrik och har pengar. Dessa inbillningar tenderar att gå över då jag går ifrån hyreslägenheten till volvon på väg till vakteriet. Men den där polska kvinnan som är övertygad om att hennes pryda dotter (13 år) har blivit gravid genom att bada i en pool i egypten lever i total blindo. Hennes dotter är minsann orörd och skulle inte göra något sådant. Få se hur länge förnekelsen håller i sig, det torde bli pinsamt uppenbart att den unga mamman är en liten slampa då jungfrufödslar är enkom vigda åt de allsmäktige, och så länge den lilla kärleksfrukten inte kan gå på vatten så torde det vara uteslutet./Patrik, på jobbet.    

Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha.... men en eloge till denne mamma som snart roat en hel nation med sin dumhet =)

2009-07-11 @ 11:37:07
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Fröken M

haha.... men en eloge till denne mamma som snart roat en hel nation med sin dumhet =)

2009-07-11 @ 11:38:07
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0