Confession

Det är fint väder. Långpromenad står på menyn för tillfället och jag försöker hitta alla ursäkter i världen för att slippa men Patrik var så vänlig att städa undan efter våra besök igår så hemmaarbete kommer jag inte undan med. För den delen är Isa lite svårunderhållen så jag gissar att vi måste ut snart. Fast i skrivande stund dansar faktiskt damen till snowstorm, det är väl underhållande nog för att slippa motionera?

Appropå snowstorm... Jag får nån bild av after ski´n i Hovfjället då jag och två kompisar införskaffat läckra snowboardkläder, flätat håret sådär sportigt, lånat tre ascoola brädor och rullat oss i snön så att det såg ut som om vi åkt bräda hela dan i backen. Om nån av oss faktiskt kunde åka? Äh, va tror ni? Men fatta hur läckra snowboardkillarna var på den tiden!

//Anna, inte så sporty spice som man kan tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0