VM i fantasilöshet.

Ganska så nyligen hemkommen från Hundvall och Inlandet.

Efter fyra riktigt hektiska dagar, med ryggdödarlyft och höghöjdsträning (klättring på stegar) var det underbart att sätta sig i Beemern, lortigheten till trots (alltså bilen, inte jag!! Jag är som alla vet superhet alltid), och påbörja den 30 milö långa färden hemöver.

Mannen ringde en mil in i åkandet och framförde sina spörsmål om hur, när och varför jag skulle komma hem samt om jag kunde köpa köttfärs, eftersom han spillt ut den blivande middagen på golvet. Dessutom frågades det om vad jag skulle prioritera i städväg om jag vore han. Behöver jag nämna att jag lämnade lägenheten i Måndags flawless??

Jag ställde mig lite undrande till vad han pysslat med den här veckan eftersom han inte verkat kunna hålla undan hemma. Han svarade "mycket viktigheter".

Min tolkning av svaret är:
*Bloggning
*Chattande med diverse löst och mindre löst folk
*Jobbsökande
*Internettande
*Grubblerier

Nåväl, när jag väl var hemma hade han åtminstone bakat en kaka. Det var fint. Det var nästan som i gamla tider då vi var kära och lyckliga.

Min kreativitet och fantasi försvann någonstans på högakustenbron, därvid detta trista blogginlägg. Men han som bor här tvingade mig att blogga i någon form av jämställdshets namn. Jag tror inte riktigt på sånt jag. Men nu är det gjort iaf.

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0