Fantastitidig morgon

Nu har jag varit vaken i ca 40 minuter. Skall strax sticka ner på stan och vidare ut till flygplatsen för att flyga mig ner till Danmark på en kick-off. Känns jättebra än så länge. Man får se hur pigg man är klockan sju ikväll då konferensen slutar.

Stackars min regionschef som jag skall dela rum med. Min gravidmage har blivit hård och vacker på insidan men även hård och ful på insidan av allt järnttillskott. Så hon bör nog själv "ta sig ett järn" eller två för att klara av natten i gaskammaren. Min älskade man har ju som sagt lämnat mig i veckovis redan. Han skyller på jobb men jag, som inte längre har honom att skylla på när det luktar på natten, tror numera att det är mitt fel... Stackars mig...

Jag såg en fantastiskt intressant diskussion på tv häromdagen. Det var lite "carpe diem" över den, fast på ett sunt sätt, med innehåll. Inte så blaskigt och plant när man tänker efter. Jag berättar mer en annan gång..

//Anna

Ps: Patrik: Blogga!! Jag orkar inte och i Danmark finns inga datorer heller!! (Puss)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Will do Semper Fi!

2009-01-29 @ 06:56:06
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Maria J

Nu har jag utmanat er!! Hihihi gå in på min sida får ni se hur man gör!! Kram kram

2009-01-29 @ 09:36:49
URL: http://alskadestaffar.blogg.se/
Postat av: p´s lillasyster

anna du får ju ta och muntra upp ditt jävla deppmonster här!! hans blogginlägg kan inte bli nå muntra direkt ; )

2009-01-29 @ 09:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0