Trodde det skulle vara lätt 2a gången.

Guess what!! det sket sig med fuskandet. Eftersom jag gjort en C uppsats tidigare så tänkte jag att det lär vara busenkelt att göra uppsats nummer 2, bara cut and paste liksom, byta namn på gubbarna och deras teorier och svamla ihop en rimlig slutsats. WRONG!!! Jag skall tydligen behöva sätta mig in i ämnet, då räcker inte den litteraturen som jag hade jagat rätt på vidare så är dispositionen en annan eftersom pedagoger tydligen inte kan ha samma som psykologer. Fan vad alla är emot mig, nu har jag iaf rubriksättningen klar så allt jag nu behöver göra är att skriva 25-30 sidor och sen göra den där fördömda analysen (annalus, om man har haft metodlärare med finsk brytning). 

Memory lane angående skillnader i de två ämnena: Citat  från en psykologdoktor på en metodföreläsning: "också när man tittar på en uppsats i pedagogik så är inte ens referenslistan i bokstavsordning hahahah" Jo precis som att det är dom som är konstiga....

Jag och min fromma fru har just konstaterat att våra dotter är en nattmänniska, stolt värre vart jag för det har hon efter mig. Anna är inte fullt så lycklig då det tydligen påverkar hennes nattsömn. Dags att köpa en dubbelsäng så jag slipper vakna bara för att Anna går upp hela nätterna/Patrik

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Orka, facebook.....

Att pedagoger och psykologer tycker olika är väl ingen nyhet.. ;-P

Skrivet av PEDAGOGEN Anna ;-D

2009-01-21 @ 22:18:53
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni känner alltså döttra sparka utåt sett? Ja ni fattar, på magen.



Anna: en sjuksköterska sa till mig att jag kommer ångra mig att jag vill att bebisen ska få fart därinne, för när den väl börjar sparka så är det bara jobbigt efter ett tag. Är det så?

2009-01-22 @ 17:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0