Tomtebohooden del 2

Konstiga saker händer här, the running man från imorse gick förbi fönstret. Som gammal crimefighter följde jag hans rörelser, döm om min förvåning när han går till sandlådan från i morse och lägger i sin jacka där och efter det går in i soprummet. Jag misstänker att han lämnade något därinne, efter att ha gjort detta så börjar jag springa åt det hållet han kom ifrån i morse. Jag bedömmer honom att vara i 16 årsåldern och av utländsk härkomst. Så fort jag vågar mig ut i kylan så skall jag genomsöka ett visst soprum och evetuellt kolla om vi har samma storlek i jackor/Patrik 

Kommentarer
Postat av: p´s lillasyster

knacka på fönstret och vinka nästa gång du ser honom!!

2009-01-09 @ 16:16:31
Postat av: Anna

Av utländsk härkomst, har det spridit sig dit oxå ?



;-P

2009-01-09 @ 17:22:18
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Stefan

Det händer att de lägger sina vinterkläder utanför sina boningshus.

2009-01-09 @ 19:24:54
Postat av: p´s lillasyster

och bor i soprummen??....

2009-01-09 @ 22:30:17
Postat av: Anna

Ni vet att typen av humor skiljer sig lite över landet va?? Som trög värmlänning reagerar jag på ett sätt som får min make att skratta åt mig (återigen).



Stefan, jag tror inte att han bor i soprummet, han har bara garderoben där.

2009-01-09 @ 22:38:13
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0