Skottdagen

Den inföll i dag, av den enkla anledningen att det nu är V4 och då skall 5A ha skottning. Jävla fascister! Jag kanske inte vill skotta, jag kanske hellre tar det en dag då det inte snöar.

Hur som helst, nu är tanken att jag skall börja med C uppsatsen, råkade sova bort förmiddagen eftersom jag gick upp FÖR tidigt trots att det var väldigt sen i går. Det råder om kvällarna en osig odör i vårt sovrum som medför att det är svårt att slappna av. Prokrastinera mera var parollen som student, nu känns det som att anledningarna till prokrastinering är borta, eller iaf på behörigt avstånd.....Så om jag nu inte de närmsta minuterna hittar fjärrkontrollen och finner Oprah på 3an så skall här studeras/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0