Mycket jobb ingen ficklampa

Då har jag effektivt scannat av hela Internet efter arbeten. Rättare sagt på platsbanken hittade jag två jobb som jag med en viss modifikation av det personliga brevet vågade söka. Under kvällen (om det inte är något bra på TV) skall jag göra stora svepet på att rekryteringsajter, ligger ju uppe med min CV på typ 5 av dom största iaf. Detta är ju något man måste göra, se hur bra det går för mig.

Lilla frun ringde, hon var i Sundsvall idag och skall även slita lite där i morgon innan hon far hem i morgon kväll. Ska bli skönt att se henne igen då hon är fantastisk ( jag vart uppmanand att skriva så här). Jag skall ha någon form av mat klar och hur det blir med den saken lär vi ju märka. Tror att man kommer på typ 10-12 maträtter sen tar det stopp, måste vara någon kognitiv begränsning i matminnet. För ett sådant har man väl? Som ni märker så har jag lite begränsat med fantasi idag eftersom jag inte har gjort något skojs men för er som har legat vakna och undrat så kan jag roa er med att säga att det är i morgon jag slutar med pencelinet, då så, då var det ute också/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

men om du säger dina 12 maträtter och jag säger mina 12 så borde vi inte ha samma och alltså få fler till listan!? fan vad jag e smart!!

2009-01-14 @ 19:44:58
Postat av: ´p´s lillasyster

de va jag, men de försvann???

2009-01-14 @ 19:45:59
Postat av: Patrik

Ah, lite "om jag får se din så får du se min"?? Du vet att vi är syskon så det kanske klingar lite illa.

2009-01-14 @ 22:20:15
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: p´s lillasyster

ah fast personligen så pratade jag om maträtter......

2009-01-15 @ 08:45:20
Postat av: Patrik

Jaaaaaa, oj va pinsamt det blev nu.

2009-01-15 @ 10:31:13
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Jag kanske vill se!!

2009-01-15 @ 20:31:25
Postat av: Patrik

Anna har något hon vill visa dig fredde, men det var tydligen hemligt

2009-01-15 @ 21:16:04
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0