Lite låg.

Jag fick just tillskanskat mig bilder på det som skall föreställa det framtida boendet för oss. Det verkar som om vi ska kunna få till en flytt härframöver och det såg väl inte helt oävet ut.

Mitt kontrollbehov nådde däremot nya höjder idag då jag inte riktigt tordes lita till bilder och samtal med de som sett lghtn IRL. Jag är väl kräsen antar jag. Sen är det svårt att bedöma när de som bor där nu inte hade, i mitt tycke, fint inrett. Å andra sidan, vem är jag att klaga? När vi drar vårt flyttlass har vi inte mer än en möbel eller två och mig veterligen räcker inte det till att fylla upp en trea.

Inte ens mitt städdille ville ställa upp på mig idag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan vi oxå få se lite bilder!!!

Man e ju nyfiken på vart mitt framtida brorsbarn ska bo..

2009-01-10 @ 15:42:04
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0