Layout

En fråga till bloggläsarna som är kloka nog att läsa vår blogg. Spelar bloggens utseende roll för er eller är det enkom inehållet som räknas? Har kollat runt lite nu på lite olika bloggar och det verkar som att folk lägger ner en hel del tid på att ha "snygga" bloggar men när man läser dom så är dom skitplatta och tråkiga (se: - idag har jag det här på mig, sen skall jag dricka en chiLatte). Inget fel i det men variation förnöjer hade jag fått för mig. Any Hoe, borde vi snygga till bloggen så att den ser ut som ett skyltfönster på Bibiloteksgatan?

Är väldigt inne på att lyssna igenom alla låtar på Spotify nu, är nu på bokstaven N och till min stora förtjusning fanns det ett och annat med NWA......mycket harmoni i deras texter, det är så man längtar tillbaks till Compton -87/Patrik

Kommentarer
Postat av: p`s lillasyster

de e jävligt jobbigt o läsa eran PYTTElilla text men annars skiter jag i hur bloggar ser ut!

2009-01-19 @ 14:16:47
Postat av: Patrik

Oki, texten...Mmm, jag ska skälla på min fru så får hon fixa det här Alternativt får du fixa linser.

2009-01-19 @ 14:45:19
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Stefan

Har inga problem med att du gillar rosa. Jag respekterar dig för den du är...

2009-01-19 @ 16:18:38
Postat av: Patrik

Det var synd det, trodde vårt förhållande byggde på ömsesidigt förakt.

2009-01-19 @ 17:22:39
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Som sagt TEXTEN är FÖR liten! Annars rosa & Hjärtan det är ju bara du, liksom ;-P

2009-01-19 @ 20:30:48
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Elin

Veckorevyn får ju inte bättre och klokare innehåll bara för att de sätter en snygg jänta på framsidan...



Dvs, det är den klassiska kampen mellan utseende och innehåll. Har man en alltför snygg blogg så är det oftast mest fokus på Dagens Outfit också. Kanske något för er att börja med?

2009-01-19 @ 20:57:20
Postat av: Patrik

Elin min vän, det var välldans fint sagt av dig, tror jag. Med min vackra yta så förvånar jag mig själv ibland med hur mycket innehåll jag har, och hur ödmjuka jag KAN vara....Men det där visste du redan.

2009-01-19 @ 23:12:54
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, det är förstås sant. Världen är orättvis, vissa får både insida och utsida. Själv har jag inte begåvats med något av det och så har jag ju också hamnat i storstan som vilken annan lantis som helst... :D

2009-01-20 @ 18:58:21
Postat av: p´s lillasyster

men fråga inte vad vi tycker om bloggen om du ändå kommer be mig skaffa linser!!!! Pucko!

2009-01-21 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0