Jag ÄR ödmjuk, men det är svårt när man är så bra!



Vi var hos ultraljudsmänniskorna idag, det var upplyftande värre och tanten som gjorde det där vad det nu är dom gör sa att det här var det finaste, sötaste och framför allt smartaste lilla barn hon har sett. Till saken hör att hon var galet gammal så hon har nog sett ett och annat barn. Eller sa och sa, jag läste lite mellan raderna och det var nog så hon tyckte iaf. Den hade rätt antal av allt som man såg och den var precis så stor som den skall vara för någon som skall födas den 8/6. Sa jag att hon var väldigt söt?

(Det konstiga fläcken under näsan är en reflexion av blixten)

Vidare har jag snackat med Sivan, ni vet hon den där som skall hyra ut en lägenhet till oss. Även det gick bra då vi (om vi vill) får flytta in i en barre vid vattnet den 1/4. En trea på 84 kvm som dessutom var nyrenoverad. Nu är det bara jobbet kvar för min del.

Och för balansens skull så var även jag hos doktorn i dag. Jag har ju en längre tid nu igen då dragits med en urinvägsinfektion (Nej för 4 ggr det är INTE klamydia). Jag ville ha en remiss till en urolog men fick inte det utan denna gången skulle det hjälpa med piller. Oki då, vi kör väl igen. Min mage hatar sådant och vi får väl se hur länge den håller ihop.

Sa jag att hon var välldans fin?/Patrik

Kommentarer
Postat av: Christian

Värt en första bloggkommentar: Jag håller med, det är det snyggaste, smartaste och framförallt rent generellt det bästa lilla barn jag någonsin sett!! =) Fan va coolt!



/BB

2009-01-08 @ 15:54:01
Postat av: p´s lillasyster

jaa nästan lika fint som mina barn!!

2009-01-08 @ 16:28:16
Postat av: Anna

Hörru... Vet du att vår ul-gumma sa faktiskt att vårat var det sötaste och finaste. Trots att P hade sitt ursprung i sthlm. ;P

2009-01-08 @ 16:34:55
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: p`s lillasyster

mmmm fast ER ul-tant har inte sett mina små vackra varelser! i rest my case... men vi kan jämnföra sen i sommar...jag har ju trots allt 2 då... lägger man ihop dom vinner vi ju garanterat!

2009-01-08 @ 16:58:39
Postat av: Anna

Näää, du får inte blanda in Robin i allt! Han drar alltför många söthetspoäng genom att vara eminent toasällskap. Orättvist. Girl vs girl it is!

2009-01-08 @ 17:52:15
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Bror

Fick ni ingen video som ni kan lägga upp på YouTube? Så det är en hon!?

2009-01-08 @ 17:54:43
Postat av: Anna

Det är en hon med 94% säkerhet. Eller en han med vääääldans liten snopp. Så om det stämmer genetiskt överlämnar jag till familjemedlemmar att utröna;)



Och ingen you-tube... Hon är nästan för söt för det.

2009-01-08 @ 18:04:51
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Beda

Åh vad fin! ÄR ju en bebis! På vårt i v. 8 var det ju "bara" en kidneyböna!

Så nu har ni nedkomstdatumet, stort!



En fråga bara, vart är underkroppen?!

2009-01-08 @ 18:16:56
Postat av: Anna

Du får faktiskt ursäkta men detta är en profilbild till portfolion.

2009-01-08 @ 18:40:08
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: M

Hon är fantastisk, hon är vacker och fan vet om hon inte är klok också. Jag hoppas bli en vettig mormor åt henne, - det är hon värt!

2009-01-08 @ 19:10:31
Postat av: Anna

Mycket fin unge. Bra jobbat!

2009-01-08 @ 19:24:00
URL: http://cirkusannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0