I dag är jag lycklig

Inte för att jag känner att jag har kommit igång med C uppsatsen igen. Inte heller för att jag kände min dotter (weird) sparka i förrgår och det var ascoolt utan för att jag idag hade fått ett mail där det stod att jag var utvald!!! Nu undrar jag vad detta kommer att betyda för mig i framtiden, kommer det här följa mig och vara mitt epitet likt en norrlänsk Jesus eller blir det mer som att jag kommer att få en massa gåvor, tankarna snurrar och glädjen mixas med spänningen över detta. Tänk att hela mitt liv har fört mig fram till den här stunden då jag, lilla obetydliga jag har blivit utvald.......Stort/Patrik 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis bror jag antar att det handlade om ett jobb?? Jag fick för övrigt papper ifrån arbetsförnedringen om att jag var bjuden på rekryteringsträff för värdetransportörer?????????? Det står överallt hos dom att jag e i 7'e mån!! Eller?? Cp´n...

2009-01-20 @ 17:24:56
Postat av: Patrik

Tycker du skall åka på den där träffen, klart dom anställer dig så ska du ju söka havandeskapspenning från dag 1 på jobbet. Kul och hitta en skyddsväst i storlek MAGE!

2009-01-20 @ 17:45:50
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0