Beteendevetare

Jag borde få vilket jobb jag vill, detta eftersom jag är en beteendevetare dessutom har jag inte en examen utan två vilket borde leda till att min telefon går varm av alla inkommande jobberbjudande. Detta om man får tro akademikerförbundet och deras syn på såna som mig  "http://www.akademssr.se/portal/page/portal/akademssr/profession/beteendevetare/Policy%20beteendevetare.pdf". Så nu är min nya strategi för att få jobb inte att söka själv utan att vänta ut dom! Det kommer att gå grymt bra, tills jag får mitt jobb skall jag leva gott på min fru och vårat blivande barn, ni vet tennisstjärnan/Patrik

Kommentarer
Postat av: Elin

Ehm? Jag trodde det var klappat och klart med 30 000 i ingångslön (privat sektor) så fort jag var klar? Det är ju i alla fall vad de sagt...



Damn!

2009-01-13 @ 00:36:53
Postat av: Patrik

Du lever i vishet min vän, det jag talar om gäller givetvis norrland.

2009-01-13 @ 01:33:12
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Stefan

Din yrkesfauna tangerar min, du kan ju också arbeta som hälsopedagog inom företagshälsovården... !"¤/# lögnare och Såssar är vad de är...

2009-01-14 @ 16:52:43
Postat av: Anonym

Såssar??!! usch, då vill man väl hålla sig undan...

2009-01-14 @ 18:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0