Vuxengrejjor

Vi ska tydligen ut å gå idag, bra för mig, bra för Anna, roligt för barnet. Vi kom fram till det att hon är ju praktiskt taget klar nu. Hon sover tills hon själv vill och hon är inte så jobbig att mata och det där med byten har jag inte sett röken av. Frågan är: - varför måste hon regridera när hon födds?

Sen skall vi ut och kolla på möbler, vi behöver en dubbelsäng, en soffa och gärna ett bord till det. Sen så var det där med köksmöbler också. Till det kommer lampor, mattor och sen så var pengarna slut. Vi kommer givetvis inte att köpa något här uppe men det kan vara smart att kolla så vi bara behöver gå in på rätt affär när det väl är dags.

Vi kollade btw på en Kaj polack film häromdagen, det var den där "så som i himlen". Jag får inte dizza den för Anna trots att det är en Kaj Polack film så jag låter väl bli, hon är tillräckligt förvirrad över det faktum att något gott har kommit från han. Hur som, i den filmen så är det en kvinna som hela tiden misshandlas av sin man. Alla tycker givetvis att det hela är förskräckligt men ingen ställde den högst relevanta frågan  - vad har hon gjort för att förtjäna det?/Patrik inte helt on track. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0